Quen é o artista Manuel Teira Luaces?.
Manuel Teira como tal non existe, en tal caso é unha suma de varios
individuos, ou mellor diría eu, de seres que con diferentes aspectos e
distintas formas de pensar viven no mesmo edificio sen deixar nunca de ser
nenos, e abocados ao mundo da imaxinación, a adiviñar aquilo que aínda está por
chegar. En tal caso, Manuel Teira é unha persoa Teirizada por outros moitos
Teiras que habitan no seu universo.
A quen está dirixida a túa obra e cal é a mensaxe que
queres transmitir?.
Penso que ao principio a obra xurde, non sabes aínda moi ben que facer
con ela, logo, a obra necesita comprenderse, necesitas aprender a mirar e a
sobrevivir con ela, a ver, e entón a obra comeza a ocupar ese lugar e comezas a
entender o seu dircurso, e sentes esa necesidade de asociala a algo
determinado, aínda enténdendo por veces coexiste nela unha certa
inutilidade da arte, e non me refiro a unha inutilidade estética, senón, a unha
inutilidade obxectiva. A miña obra, coido que convida a abrir ben os ollos, hai
en toda ela unha certa linguaxe subxectiva que nos convida ao viaxe e á
reflexión, é unha obra cargada dun profundo simbolismo erótico, o erotismo para
min na arte é coma o aire, aí radica o centro e o pálpito da vida. É verdade,
que en moitas das miñas pezas queda ben definida a miña preocupación polo meu
país e pola miña cultura, creo que esa preocupación latexa constamente na
respiración da miña obra.
Cal cres que é o motivo de que ás persoas lle guste a
túa obra?.
Penso que máis ca gustar, ás persoas interésalles a miña obra, é posible
que a miña obra comunique ben, hai nela unha forte pulsación e unha
conxugación do traballo creativo co sentido do oficio ben elaborado, iso
resulta curioso e no fondo é moi atrainte , e noutro contexto, coido que ese
sentido estético da provocación e da reflexión son un bo mecanismo de atracción
para quen a contempla e coido que non pasa indiferente para ninguén.
Que relación existe entre a túa pintura e a túa
escultura.
Toda a arte está cinguida polo mesmo tronco,no fondo todo cambia bastante
menos do que parece, na vida das esculturas e no seu proceso subxace no fondo o
debuxo e tamén a pintura, eu podería definirme coma un artista que cando debuxa
ou pinta o qu estou é facendo escultura cos meus debuxos, ou coa miña
pintura, polo tanto, nunca deixei de facer escultura cando pinto, e nunca
deixei de facer pintura cando tallo, ademais, na miña escultura, en moitas das
miñas obras está incorporada a policromía , pensó que esa relación xa ao
di todo, tan só cambia a técnica, que para un artista non debe ser ningunha
barreira á hora de enfrontarse ao proceso creativo…
ORIXE. (ORIXE).
Mármore de Macael.
Medidas, 29X12X10
Ilustración Ballesteros
En escultura buscas o
material concreto para a obra que tes pensada, o esta é independiente do
material empregado.
No proceso de elaboración da escultura danse moitas circunstancias, e
tamén é verdade que cada escultor segue o seu camiño, e na escolla do material
pasa o mesmo, eu traballo normalmente con granito, con bronce e con arame, e no
fondo, as miñas obras créanse normalmente en función da escolla do material, o
material sempre condiciona unha obra, a obra sempre é cambiante en función do
material que se vaia a empregar, penso que o éxito final da obra vai en función
do material que se use para a súa elaboración, e senón é completamente
determinante, si que ten moitísima importancia.
Que te gustaría aportar á comunidade da arca da
arte.
É verdade que neste mundo globalizado, cunha arte que cada vez se
asemella máis, é na que nos custa marcar diferencias, resulta complexo aportar
algo novidoso, pero en todo isto, hai algo que nos diferencia de todo o demais,
que ben sendo a mirada do artista, por iso, a arte sempre perdurará por enriba
da todo, sempre estárá aí abrollando no lugar máis insospeitado, e para iso
está a nosa mirada, cada mirada é unha maneira distinta de crear, os universos
creativos van parellos aos ollos, e penso, que á comunidade da Arca da arte,
recomendaríalle abrir os ollos e mirar, participar nesa exploración e ollar con
sensibilidade, non importa o motivo, importa como se interpreta, se miramos e
vemos, estamos salvados.
Manuel Teira na súa casa
1 comentario:
Encantame a tua obra primo.👍
Publicar un comentario